در صفحه آموزش کامپیوتر (فناوری اطلاعات ) به معرفی بهترین آموزش های کامپیوتر برای یادگیری و بهترین آموزشگاههای کامپیوتر فنی حرفه ای کشور در رشته کامپیوتر خواهیم پرداخت.

بهترین دوره های آموزشی کامپیوتر

 در این بخش تصمیم داریم بهترین دوره های آموزش کامپیوتر را که جهت بهبود و ارتقاء مهارتهای شخصی و نیز بهبود و پیشرفت شرایط کاری و نیز موفقیت در شغل و کار و موفقیت در آزمونهای استخدامی تاثیر ویژه ای دارند را به شما معرفی نماییم.

 

 

دوره های پایه آموزش کامپیوتر

بهترین دوره آموزش کامپیوتر پایه(مقصود از دوره پایه بدین معناست که هر شخص فارغ از سطح سواد و نوع مدرک تحصیلی بایستی که با سواد و دانش پایه کامپیوتر آشنا باشد.)، دوره آموزش کاربر ICDL می باشد. در ادامه به اختصار این رشته را بررسی خواهیم کرد برای آشنایی تکمیلی با دوره کاربر ICDL می توانید از صفحه اختصاصی کاربر ICDL بازدید فرمایید. علاوه بر این دوره درصورتیکه تمایل دارید با دانش پایه کامپیوتر آشنا شوید می توانید در دوره آموزش شهروند الکترونیک ، دوره آموزش کاربر رایانه و دوره آموزش اتوماسیون اداری شرکت نمایید.

 

 

دوره آموزش ICDL

دوره آموزش ICDL تحت 3 عنوان دوره آموزش مختلف در آموزشگاههای فنی حرفه ای ارائه می گردد.  کاملترین دوره آموزشی، دوره کابر ICDL است. این دوره بعنوان مهارتهای هفتگانه ICDL نیز شناخته می شود. دوره کاربر ICDL یا همان مهارتهای هفتگانه ICDL همانگونه که از نام آن پیداست شامل 7 مهارت مختلف است. در ادامه به معرفی این مهارت ها می پردازیم.

 

آموزش مبانی و مفاهیم کامپیوتر

این مهارت ، که به بعنوان مهارت اول از 7 مهارت شناخته می شود به آشنایی کلی با علم کامپیوتر می پردازد. در این مهارت: مفاهیم سیستم ، سخت افزار و نرم افزار ، انواع مختلف و نسل های مختلف سیستم های کامپیوتری، دسته بندی های مختلف سیستم های کامپیوتری ،اجزاء اصلی کامپیوتر،انواع حافظه ، انواع  پردازنده CPU ،دستگاههای ورودی و خروجی کامپیوتر، انواع مختلف شبکه های کامپیوتر، کاربرد کامپیوتر در زندگی روزمره،سلامت و ایمنی در هنگام کار با کامپیوتر، امنیت سیستم کامپیوتر و آشنایی با ویروس ها و… و قوانین مربوط به حق نشر آموزش داده می شود.

 

آموزش سیستم عامل ویندوز

مهارت دوم استفاده از سیستم و مدیریت فایلها و پوشه ها می باشد. 

ه