مشاهده نتایج آزمون فنی حرفه ای اصلی ترین دغدغه کاربران بعد از برگزاری آزمون تست یا همان آزمون آنلاین فنی حرفه ای است. با ما همراه باشید تا در این بخش شما را با جزئیات مشاهده نتایج آزمون و نحوه محاسبه نمره کل آزمون آشنا نماییم.

زمان اعلام نتایج آزمون آنلاین فنی حرفه ای

هم اکنون آزمون تست فنی حرفه ای در اکثریت شهرهای ایران بصورت آزمون آنلاین برگزار می گردد.   اغلب پس از برگزاری آزمون آنلاین ، نتایج آزمون آنلاین ، عصر روز امتحان اعلام می گردد.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون آنلاین

برای مشاهده نتایج آزمون آنلاین ، می توانید از طریق سایت آزمون سازمان فنی و حرفه ای اقدام نمایید.  با ورود به سایت مشخصات خود را وارد نموده و نتایج آزمون آنلاین را مشاهده نمایید. چنانچه از طرف آموزشگاه آزاد برای آزمون معرفی شده اید ،نتایج آزمون در پورتال آموزشگاه نیز اعلام می گردد. و برای آگاهی از نتیجه آزمون آنلاین می توانید از طریق آموزشگاه خود پیگیری نمایید.

قبولی در آزمون آنلاین فنی حرفه ای

برای قبولی در آزمون آنلاین فنی حرفه ای( یا همان آزمون تست که بصورت هماهنگ برگزار می گردد) بایستی به نیمی از سوالات پاسخ درست بدهید . حداقل نمره جهت قبولی در آزمون تست 50 می باشد. آزمون آنلاین فنی حرفه ای نمره منفی ندارد و بنابراین با پاسخ به نیمی از سوالات نمره قبولی را کسب می نمایید اما نمره کمتر از 70 کار را برای آزمون عملی سخت تر می نماید و شما بایستی نمره آزمون عملی بالاتری برای قبولی در آزمون کسب نمایید.

 

تاریخ و زمان و مکان برگزاری آزمون عملی فنی حرفه ای

آزمون عملی فنی حرفه ای  تنها برای کارآموزانی که نمره قبولی آزمون آنلاین را کسب نموده اند برگزار خواهد شد. برای اطلاع از تاریخ و زمان آزمون عملی ، کارآموزانی که از طریق آموزشگاه برای آزمون معرفی شده اند ، باید تاریخ و زمان و مکان برگزاری آزمون عملی فنی حرفه ای و وسایل مورد نیاز جهت شرکت در آزمون را از سوی آموزشگاه خود پیگیری نمایند. و سایرین از طریق سایت آزمون فنی حرفه ای برای حضور در آزمون عملی ، کارت ورود به جلسه آزمون عملی را دریافت نمایند.

توجه نمایید که برای حضور در آزمون عملی فنی حرفه ای ، حتما کارت شناسایی(کارت ملی یا شناسنامه) و وسایل و ابزار و مواد مورد نیاز را همراه داشته باشید.

 

قبولی در آزمون عملی فنی حرفه ای

حداقل نمره برای قبولی در آزمون عملی فنی حرفه ای 70 است. اما چنانچه نمره آزمون آنلاین کمتر از  70 کسب نموده اید ،  برای قبولی در آزمون عملی نمره بالاتری مورد نیاز است. اهمیت آزمون عملی فنی حرفه ای بیشتر از آزمون آنلاین بوده و 75 درصد نمره کل را نمره آزمون عملی تشکیل می دهد بنابراین برای محاسبه نمره بایستی 25 در صد نمره کتبی را با 75 در نمره عملی جمع نمایید

مشاهده نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

برای مشاهده نتیجه آزمون عملی درصورتیکه از طرف آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای در آزمون شرکت کرده اید، نتایج آزمون عملی در پورتال آموزشگاه ثبت شده و از طریق آموزشگاه تان می توانید نتایج را بدست آورید

 

دریافت مدرک بین المللی فنی حرفه ای

جهت دریافت مدرک بین المللی ، بایستی پس از قبولی در آزمون آنلاین و آزمون عملی و تایید نمره کل ، هزینه گواهینامه را پرداخت نموده و مدرک بین المللی را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *